4 października 2014

Życie leci... +Niepsodzianka


Oto i znowu ja!
Mam nadzieję, że cieszycie się również, z kolejnego journala. 
Bo to znaczy, że nadal żyję - choć ciężko jest |D

Studia wróciły. No, a choć to dopiero początek, to już dają się we znaki. Mnóstwo rzeczy do ogarniania, notatki do czytania, zajęcia do poprowadzenia, a praktyki jeszcze... tragedia.
Ale okej, staram się przemówić sobie do rozsądku, ogarnąć się i przestać stresować gadaniem do ludzi. Może kiedyś mi się uda |D

Mój jeż się łuszczy i trochę się nim martwię, tym bardziej, że ze Szczecina wracam dopiero w czwartki, więc widzę się z nim tylko przez 4 dni w tygodniu ;___;
TĘSKNIĆ ZA JEŻEM, WTF?

~~
Mógłby mi ktoś polecić jakąś dobrą poezję? Byle nie jakąś nowoczesną, bo tego nie trawię. Jakąś dobrą poezję z duszą i przesłaniem. 
Chyba do niej wreszcie dojrzałam, o zgrozo!
~~
Wie ktoś skąd brać tanie wkłady do Polaroida? xD Bo jednak jak na nową zabawkę (ode mnie dla Marcina) to pochłania mnóstwo forsy. Kto to widział, żeby jedno zdjęcie kosztowało 10zł? ;__;
W ogóle Polaroid.
wow.
a jak mówiłam, że Marcin Hipster, to mi nie wierzyliście, co? xD
Muszę pamiętać w końcu, żeby mu brodowąsy robić w komiksach, damn it!

~~
NAPISZCIE ZA MNIE LICENCJAT.
Chyba nie będę miała na razie głowy do rysowania komiksów w terminach, które sobie wcześniej tak ładnie narzuciłam.. i wychodziło mi to nawet :<
Będę się starać, oczywiście, ale obawiam się, że z Gerardowymi komiksami może być ciężko.. Nie obrażajcie się na mnie, proszę o zrozumienie :<
~~
A teraz niepsodzianka, o której pisałam wczoraj : D
KOOOOoooooooonkuuuuurs!!!
 Na otarcie październikowych łez.
Otóż to. Organizuję go wraz z LaurART, która wykonała psycholskiego Gerarda w postaci zawieszki do telefonu (ale równie dobrze można go użyć jako breloczek, moim skromnym zdaniem : D
Oto odnośnik do notki, gdzie możecie zobaczyć więcej zdjęć >szalonego Gerarda< 
Konkurs widnieje u mnie na facebooku. Aby wziąć udział, należy polajkować Hedahe i LaurART na fb, udostępnić zdjęcie a następnie NAPISAĆ JAKIŚ SZALLLLONY KOMENTARZ O DUPIE POD ZDJĘCIEM xD
Wybierzemy osobę z najszaleńszym komentarzem wedle własnego uznania.
I ta osoba dostanie Szalony Breloczek z Gerarda : D
Mam nadzieję, że choć parę osób zgłosi chęć uczestnictwa, osobiście zapraszam, polecam i w ogóle.
O wynikach zostaniecie poinformowani na facebooku :3
 

~~
 A teraz garść "Tekstów z rzyci(a) wziętych" :'D
 
 
Babcia: A co ja tam miałam teraz zrobić... Aha. Dokończyć tą pierdoloną zupę.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 
Student do studenta w tramwaju: Słuchaj, musisz coś zjeść, stary. Jesteś irytujący.
  +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Gerard: Mogę zjeść jeszcze tej pizzy? Jeeeeszcze...!  Ehh nie no już nie będę jej wyżerał.
Babcia: A tu jest kawałek ciasta jeszcze, chcesz? Może ci dam?
Gerard: Ej, a może jak ty będziesz miała ochotę na kotleta, to dam ci ziemniaka? Będziesz chciała?
Babcia: ....... LBLBLBLBLBLBLBLBL! 
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Tym razem nieco mniej niż ostatnio. Moja rodzinka się nie postarała :< 
Do napisania!

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A tak, owszem - dzięki za przypomnienie! Nawet na maturze z polskiego miałam prezentację z jednym z jego dzieł : D

      Usuń
  2. Prawda, ja też polecam Tuwima!
    A co studiujesz? Bo ja dopiero zaczynam 1 rok Archeologii, więc jeszcze u mnie daleko do licencjatu c:
    No faktycznie, musisz pamiętać o tych brodowąsach xD Dodaj jeszcze hipsterskie okularki, to będzie dosłownie typowym hipsterem xDD A, i w sumie tęsknota za jeżem jest bardzo podobna (jak nie identyczna) do tęsknoty za kotem :>
    Bym do konkursu dołączyła, ale nie mam FB (jestem bardziej hipsterska od niejednego hipstera).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, Tuwim godny polecenia jest, to fakt :D
      Studiuję logopedię :<

      Ale on naprawdę ma brodowąsy i hipsterskie okularki |D

      JAK TO NIE MASZ FB D:

      Usuń
    2. Uchowało się na tym świecie parę takich sztuk człowieka bez facebooka :P Ja też nie mam i żyje mi się z tym wyśmienicie :D Polecam, polecam :P

      Anerlam

      Usuń
    3. Logopedia? Ciekawie...
      Aaa, czyli mainstreamowy hipster widzę xD
      No nie mam, nie mam, potwierdzam zdanie Anerlam. Z resztą ja dowiaduję się wszystkich informacji z mojego kierunku za pomocą konta siostry - w sumie do niczego innego nie byłby mi potrzebny, tyle xD

      Usuń
    4. Absolutnie nie wierzę Wam że może być dobrze bez Facebooka, NIGDY! XDD

      A co do Marcina - tak, hipster pełną gębą : D

      Usuń
  3. Poczytaj sobie, moja droga, dzieła Allena Ginsberga. Mój mistrz po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    Trochę szmutek z tym konkursem, tzn. nie mam facebooka :c
    I to chyba tyle z moich fascynujących historii,
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń

Podobasię? Niepodobasię? A może po prostu chcesz dorzucić parę groszy od siebie? Pisz, chętnie odpowiem : D