8 listopada 2017

Z rzyci(a) wzięte_352



Oto prawdziwe dzieło sztuki.
Zostało stworzone w następujący sposób:

Herbert mówił jaką ma wizję, a Marcin to rysował.

A zatem: Frida merda ogonkiem i szczeka, a nad nią fruwa Ada na uszach. Pola merda ogonkiem i nie ogarnia a z tyłu idzie Inka na uszach. Megi lata ale nie na uszach tylko na spadochronie i szczeka na nich. A obok jest uśmiech Brendy (to już stworzył Herbert sam, Brenda to jego zmyślony przyjaciel piesek - co ciekawe, kiedyś mieliśmy pieska o tym imieniu).

Miki jest zadowolony a Pluto się uśmiecha.

Koniec.

4 komentarze:

  1. Marcin naprawdę fajnie to narysował. A Herbert ma kreatywne pomysły, więc obaj tworzą dobry duet :D Brenda jest chyba psim odpowiednikiem Kota z Cheshire :D Ciekawe, jak wygląda?

    Więc macie 5 psów? W tym dwa yorki?

    Karuś, a oglądałaś ten "teledysk" Awonlation-Sail, który masz na swojej playliście "Jesień"? Bo ja zwykle nie zwracam uwagi na filmiki z muzyką, ale tak sobie siedziałam, słuchałam tej playlisty i coś tam pisałam na kompie. Po jakimś czasie rozwinęłam youtuba z paska, zobaczyłam filmik... I PADŁAM xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Marcin ma taki swój talencik, nie da się ukryć :D Brenda to był piękny piesek.. Herbert pewnie o tym nawet nie wie, więc nie mam pojęcia jak wygląda w jego głowie |D ale tak naprawdę to był sznaucerek miniaturka czarno-srebrny.

      Tak, mamy dwa yorki, dwa jamniki i jedną shih tzu :3

      OGLĄDAŁAM XDDD Uwielbiam ten teledysk!!! Jest o wiele lepszy od oficjalnego xD

      Usuń
    2. Musiała być śliczna! Hm... jeśli Brenda Herberta również okaże się pięknym, czarno-srebrnym sznaucerkiem, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE.

      To macie małą psiarnię w domu :D

      Hahaha, ten teledysk jest ŚWIETNY xD

      Usuń
  2. To jest takie niewinne i urocze zarazem <3
    Wgl czemu jeden z psów ma tak samo na imię co ja? o.O (bo moje imię to Ada)

    OdpowiedzUsuń

Podobasię? Niepodobasię? A może po prostu chcesz dorzucić parę groszy od siebie? Pisz, chętnie odpowiem : D