27 maja 2018

Maj mi uciekł

Ależ mi zleciał szybko poprzedni miesiąc.
Aż w szoku jestem trochę.
Sam poleciał. Skończył się już prawie.

Z jednej strony UFF NARESZCIE coraz bliżej wakacji i takie tam.

Z drugiej strony mam tyle do zrobienia w czerwcu że aż mi skóra na dupie cierpnie na samą myśl. Najgorsze są wyjazdy. Najpierw zamiast sobie byczyć się jak każdy porządny nauczyciel w weekend, który rozpoczyna Boże Ciało, to mnie wysyłają na szkolenie.
Damn it.
Po powrocie ze szkolenia za dwa dni jadę na wycieczkę dwudniową (!) z dziećmi nad morze, bo mimo że miałam nadzieję, że nikt z mojej klasy nie wpłaci kaski (xD), to dwie osoby wpłaciły.
Damn it.
Potem muszę jakoś szybko ogarnąć się i wystawić oceny i wypisać w dziennikach i ewaluacje programów terapeutycznych i machnąć co trzeba na radę klasyfikacyjną.
Damn it.
No i jeszcze drukowanie świadectw. Wypisywanie ich w systemie, do którego wcale nie zgubiłam hasła. I jeszcze ostatni występ moich dzieciaków tak się spodobał, kiedy prezentowali historię muzyki pop, że postanowiono, że to samo ma pójść jako część artystyczna na zakończeniu roku szkolnego.
Damn it.

A weź tu człowieku w takich warunkach jeszcze ślub planuj.
NO, BO TO JUŻ BLIŻEJ NIŻ DALEJ.

Damn. it.

~~
ALE WRÓĆMY DO FAKTU, ŻE WAKACJE JUŻ ZA MIESIĄC!!!
I mimo że wszelkie przesłanki wypływające z ROZUMU temu przeczą, to zarezerwowaliśmy sobie tydzień nad naszym pięknym polskim morzem! A CO! XD
Jaram się.
Odpocznę.
Będzie fajnie.

NARESZCIE.

A jak tam maturki??? 8D
Nawet nie wiem jakie były tematy ani nic co związane z maturami w tym roku. Co tam było, co Was rozwaliło, bo na pewno było coś takiego? xD Co roku jest.

W ogóle inspirują mnie ostatnio moje dawne brutalne komiksy. Powinnam wreszcie wziąć się w garść i zabić jakiegoś Majkiego z raz czy dwa :'D

~~

Ostatnio wygraliśmy z Marcinem w Twoim Radiu (czyli naszym, stargardzkim lokalnym radiu) rower. Jesteśmy z siebie tak mega dumni, że aż muszę się pochwalić xD
Były 4 urodziny radia i zadaniem konkursowym było w jakiś oryginalny sposób przesłać do radia życzenia urodzinowe. Pierwsze co mi przyszło do głowy, to list z Hogwartu.
Kto by nie chciał dostać listu z Hogwartu?
No, to zrobiłam list z Hogwartu, z życzeniami. Odpowiednio spreparowany.
A razem z Marcinem wyfilcowaliśmy Hedwigę xD
Wyszło bosko. No i radio zadzwoniło do mnie, co oczywiście zestresowało mnie potwornie, bo wszyscy słuchali mojej reakcji na wieść o wygranej |D
Kiedy zaś poszliśmy do siedziby radia po odbiór nagrody, to na spontanie przeprowadzili z nami audycję radiową. Było fajnie. Mama słuchała.
Także jak widzicie, Mysie Lisie się rozwijają xD


~~
Muszę przyznać, że poziom mojego niezadowolenia z wyniku tegorocznej Eurowizji jest niebotycznie wysoki.
JAK mogła wygrać taka kiepska piosenka z takim brzydkim wykonaniem?!
Mam na myśli ogólne wrażenia estetyczne i wizualne i słuchowe i w ogóle.
DO DUPY.
Było tyle innych, świetnych piosenek! Austria, Niemcy, Norwegia, Holandia, Irlandia.. Nawet Ukraina, Litwa, Albania i Mołdawia! Wielka Brytania! Takie fajne piosenki!
A wygrało coś, co jest "inne". Nieważne, czy dobre czy nie. Ważne było, że INNE.
Dlaczego nie liczy się, czy dobre, czy nie?
Świat staje na głowie.

~~

Kto nie poznał jeszcze naszego Człowieka Dupy, Eustachego, to ma teraz okazję.
Oto i on.
Pozdrawia Was serdecznie.
Nadal zastanawiamy się z Marcinem nad założeniem mu konta na instagramie.
Czyż nie byłby uroczy?
SO FABULOUS!!!

~~

Okej, brakowało tego w zeszłym miesiącu, w tym to napiszę.
GDZIE PINIONDZE?!
Jak mam być poważnym logopedą, kiedy nie jestem w stanie pojechać na wakacje i kupić miliarda pierdół w TIGERze, Nanu-Nana, TK.MAXXie i innych pierdolnikach, do pomocy dydaktycznych, w JEDNYM miesiącu?! NO jak?!
I dlaczego te dzieciaki muszą chorować nawet w maju i odwoływać zajęcia?!
Ja o dziwo w tym miesiącu nie byłam ani razu chora (sukces, jednak terapia szczepionkowa pomaga), więc tym bardziej jestem zła, że tyle godzin mi przepada xD
Na dodatek chciałam w czerwcu wreszcie zapisać się do Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Ptaków, a wpisowe też swoje kosztuje.
PINIONDZÓW!!!

~~
NO NIC, moi Drodzy! Ja wracam do uzupełniania swojego Bullet Journala już na czerwiec, a Was zostawiam z tym oto kiepskim żurnalem i tekścikami z rzyci(a) wziętymi.
Mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu pójdzie mi trochę lepiej, jeśli o blogowe sprawy idzie.
MIŁEGO!

++++++++++++++++++++++
Ta sytuacja jest warta udostępnienia, jednak na komiks Z RZYCI(a) jest zbyt skomplikowana, dlatego przedstawię ją tutaj.

Marcin wraca ze sklepu, niesie w siatce banany i film na dvd. W przejściu między blokami na blokowym osiedlu widzi dzieciaki - 5 na jednego, leją się.
Marcin: CO JEST, KURWA?! Pięciu na jednego, kozaki?!
Dzieciaki: My go nie bijemy, tylko rozmawiamy!
Marcin: Właśnie widziałem, kurwa!
Dzieciak1: Bo on ukradł mi rower!!!
Bity: .....
Marcin: Na jakiej podstawie twierdzisz, że to on?
Dzieciak1: Bo taki Patryk mówił, że to on ukradł.
Bity: Nie ukradłem!
Marcin: A czemu ten Patryk tak mówił?
Dzieciak1: Bo mówił, że widział.
Marcin: A może to ten Patryk ukradł?
Dzieciak2: No ja mówiłem im w sumie, że to ten Patryk ukradł.
Dzieciak3: TO JA UKRADŁEM TEN ROWER, PRZEPRASZAM!!!!!
<wybucha płaczem i ucieka>
Konsternacja, krępująca cisza, wszyscy patrzą po sobie.
Marcin: <do Dzieciaka1> No, chyba powinieneś przeprosić kolegę.
Dzieciak1: No sorry że tak głupio wyszło.
Wszyscy razem zaczynają gonić tamtego. Marcin zostaje z zonkiem i nie wierzy.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mama: Firankę bym sobie nową kupiła, tutaj przed domem jakiś remoncik trzeba zrobić, by się przemalować przydało, kuchnię zrobić, salon, nową kuchenkę kupić...
Tata: Ty mnie na narządy chyba musisz sprzedać.
Mama: A kto by chciał takie stare narządu zużyte? Lepiej miej je i niech pracują. Więcej one jeszcze napracują niż są warte.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Uczeń: Pani, a miała pani kiedyś taką fazę, że pani rzygała, rzygała i nic nie widziała? Bo ja miałem.

Brak mi słów.

++++++++++++++++++++++

15 komentarzy:

  1. Ja też jestem członkiem OTOPu, od jakiś 8 lat. Polecam :D.

    Naprawdę radziłabym Wam wziąć udział w jakimś wyzwaniu rękodzielniczym ze swoimi filcakami. Niezła zabawa, a jak się wygra, to jest podwójnie fajnie :D.

    Tekst ode mnie (z mojej szkoły): "zelżał stosunek w stosunku do kościoła prawosławnego" xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Opowiedz mi coś o tym! Nic nie wiem tak naprawdę o OTOPie oprócz tego, że uwielbiam ptaki, chcę się jakoś dla ich dobra przyczyniać i chcę mieć możliwość korzystania z jakichś programów edukacyjnych dla moich dzieciaków (nie takich komputerowych programów, tylko takich szkolnych jakichś xD)!

      Ach, te stosunki... xD

      Usuń
  2. Ojesu, przypomniałaś mi, że w podstawowce/gimnazjum należałam do OTOPu, miałam konto na ich stronie OTOPjunior i jeździłam na ptakoliczenia XD urocze wspomnienia
    Chciałabym swoje bujo, ale jakoś tego nie czuje, miałam kilka podejść i klapa :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam sobie niedawno tą stronkę i wygląda dosyć biednie... xD ale w dawnych czasach musiała robić szał.
      Ja też tak miałam, ale jak się w końcu zawzięłam, to od kwietnia nieźle mi idzie!

      Usuń
    2. Oj tak XD i granie w gry, komentowanie, żeby znaleźć się w najlepszej 10 haha 8D a moja nauczycielka przyrody tak się tam udzielała, że została moderatorką XDD

      Usuń
  3. MATURY
    Płaczę
    Matematyka mnie rozłożyła na łopatki, informatyka dobiła i żegnaj polibudo. Ale złapałam przynajmniej tytuł technika, może mi będzie z tym łatwiej w życiu :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z tego co wiem, to tytuł technika daje więcej niż tytuł licencjata, więc brawo Ty! :'D

      Usuń
  4. Przeraża mnie, jak ten czas leci. Dobrze, że przynajmniej truskawki się zaczęły.

    Będzie fajnie nad morzem!

    Gratuluję nagrody! Zasłużyłaś za świetny pomysł i wykonanie! Ta sówka tak słodko wyszła <3

    W tym roku nie oglądałam Eurowizji. Jak po finale odsłuchałam zwycięską piosenkę, to byłam... zdziwiona xD Powiem Ci, że jej refren jest niezły jak dla mnie, ale nie na tyle, żeby wygrać. Przez to gdakanie brzmi jak parodia xD Gdyby nie opinia Salvadora Sobrala, to bym sobie pomyślała, że może się nie znam, że może rzeczywiście jest dobra, trudna do zaśpiewania czy coś. Ale skoro Salvador ją zganił (co media nazwały "wpadką"), to jednak rzeczywiście jest zła xD Tak samo byłam zawiedziona, gdy wygrała Jamala. No kurde, przecież nasz Michał miał naprawdę dobrą piosenkę, a przegrał z tym czymś! W ogóle te finały Eurowizji wygrywają na przemian dobre i złe piosenki-niezbadane są wyroki Eurowizji...

    Miło Cię poznać Eustachy!
    Eustachy kojarzy mi się z tymi plakatami "papierosy są do dupy", pewnie znasz xD
    Jego Instagram z pewnością byłby uroczy!

    Zastanawiałaś się nad sponsorem na instagramie? Jest coś takiego, że firmy płacą pieniądze za zdjęcia z ich produktami.

    Przeczytałam "terapia szpinakowa". Powinnam już iść spać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham truskawki. Tak, to też mnie pociesza :'D

      DZIĘKUJĘ :D

      No, niestety, ja oglądałam i wyglądała po prostu na posraną ale w taki sposób jak nie lubię |D Tzn Sobral też nie wygląda mi na normalnego (zboczenie po pracy w szkole specjalnej), niemniej jednak jego wrażliwość muzyczna i jego utwór o niebo lepsze są niż to co wygrało w tym roku!!! Eurowizja rządzi się swoimi prawami... A nad przegraną Szpaka z tym ukraińskim wyciem też długo rozpaczałam :(

      Kojarzę te plakaty xD dobre skojarzenie.

      Zastanawiałam się, ale nie wiem jak zdobyć sponsora XD

      DOBRANOC

      Usuń
    2. W jakim sensie nie wygląda na normalnego? Co z nim nie tak? Zaciekawiłaś mnie, haha :D To prawda, na scenie jest urzekający!

      Hm, może po prostu napisz do jakiegoś sponsora albo coś? xD

      DOBRANOC

      Usuń
    3. Wygląda na aspołecznego albo coś xD jego ruchy są nienormalne. Hm.

      E.... No nie wiem, musiałabym mieć więcej obserwatorów i lajczków żeby ktokolwiek brał mnie pod uwagę :<

      Usuń
  5. U mnie maj minął tak:
    - k*rwa, trza licencjat uzupełnić
    - k*rwa, trza licencjat uzupełnić, bo na Pyrkon nie pojadę
    - dzień przed Pyrkonem zostało mi 6 stron do napisania, ALE pozwolono mi jechać
    - PYRKON <3333333
    - i po Pyrkonie :CCCCCC
    - dobra, kurde, trza licencjat uzupełnić
    - o ch*j, kolokwia i poprawy na drugim kierunku DDDDDx
    - dobra, zaliczone, pora uzupełniać
    - o kurde bele, udało się
    - promotor wstawia poprawki, tylko czekać na maila
    - "PANI PRACA NADAJE SIĘ DO OBRONY"
    - k*rwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nareszcie!
    - teraz tylko sesja na drugim kierunku i zanoszenie papierów (nienawidzę papierkowej roboty Dx)

    Ogółem, maj minął pod znakiem "licencjat, zaliczenia i PYRKON", a w czerwcu jedynie zostają mi nieliczne egzaminy i W KOŃCU OBRONA <333333333

    O, jedziesz nad morze? Ale te koszalińskie, czy trójmiejskie? Bo jak trójmiejskie, to może uda mi się ciebie spotkać :D
    O Jeziuuuuu, jaka ta sówcia jest przeurocza x3333
    Jak założycie insta Eustachemu, to na bank stanie się fejmem ;D
    I wiesz, że twoje żurnale zawsze czytam od początku do końca? ZAWSZE? Kiedy zwykle nie znoszę czytać długich wypocin, bo tl;dr? Tak więc czuj się zaszczycona tym faktem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! Gratuluję, wreszcie ten jeden koszmar się zakończy! xD Kiedy masz obronę? :D
      BĘDĘ TRZYMAĆ KCIUKI!!! Dobrze pamiętam, jakie to jest cholerstwo!

      Jadę nad morze, ale nie wiem co to znaczy "koszalińskie" xD Bo my jedziemy raczej w okolice Pobierowa, nie jakieś tam dalsze |D trójmiejskie na pewno nie... :<

      NO, to czuję się przekonana do tego insta z Eustachym, wiesz XD

      DUMA MNIE ROZPIERA. BOZIU. DZIĘKUJĘ!

      Usuń
    2. Obronę pewnie będę miała koło końca czerwca/początku lipca, jeszcze do końca nie wiadomo. I dziękuję wielce za wsparcie ^^

      Koszalińskie miałam na myśli, że koło Koszalina xD I rozumiem. Mam nadzieję, że sobie tam wypoczniecie :3

      I dobrze czujesz! :D

      I proszę ^^

      Usuń

Podobasię? Niepodobasię? A może po prostu chcesz dorzucić parę groszy od siebie? Pisz, chętnie odpowiem : D