7 lipca 2023

1000. Zakończenie.

 

9 komentarzy:

  1. W końcu Majki jest szczęśliwy. Good ending

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Dobra, Gerard stojący na kominku to był za mocny śmiech z zaskoczenia XD

    2. Pytam poważnie czy będzie możliwość zakupu fizycznego komiksu? :v

    3. Aż trudno mi uwierzyć, że oglądałam te komiksy od czasów gimnazjum na deviantarcie i że Tobie chciało się to ciągnąć przez tyle lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Miałam nadzieję, że tak będzie xD Cieszę się
      2. Niee już teraz nie będę się za to brać.. Nie chciałabym dziś już, żeby ludzie z pracy wiedzieli, że jestem autorką tych komiksów xD Lata temu nawet pisałam do paru wydawnictw, ale mnie olali, a z jednego odpisali że NIET. Więc żopa :'D
      3. No popatrz, a ja właśnie w gimnazjum zaczęłam je robić <3 A jestem człowiekiem, który raz danego słowa zawsze dotrzymuje.. Więc skoro kiedyś napisałam, że dociągnę te komiksy do 1000, to tak się stało :'D

      Usuń
  3. Śledzę tą serie od gimnazjum, kiedy jeszcze publikowałaś na DA 🥺 czuje, że to swego rodzaju zakończenie pewnego etapu z mojego nastoletniego życia 😭 Dziękuje za prace i komiksy, które towarzyszyły mi tyle lat 🖤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję, za towarzyszenie mi przez te wszystkie lata <3

      Usuń
  4. Jestem z Tobą od czasu Deviantarta, to jest koniec pewnej epoki :<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło :'D <3 tak.. dla mnie też. jakoś pusto się zrobiło na duszy :'D

      Usuń
  5. Piękne zakończenie <3

    Ach, to tyle lat! Podziwiam, że udało Ci się to dociągnąć do końca przez tyle lat! Ogladam Cię od czasów komixxów.

    Dziękuję za komiksy, żurnale, za całą Twoja twórczość!

    Krucka

    OdpowiedzUsuń

Podobasię? Niepodobasię? A może po prostu chcesz dorzucić parę groszy od siebie? Pisz, chętnie odpowiem : D