14 września 2019

Z rzyci(a) wzięte_401


Nie było szans walczyć z siłą moich argumentów xD

6 komentarzy:

  1. Ja bym tam na miejscu Marcina się nie krzywił, w końcu w małżeństwie trza się dzielić każdymi obowiązkami, co on o tym nie wiedział? xD

    ~Paweł

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to jest znowu zasada, że ja gotuję on sprząta xD Nigdy nie lubiłam zmywać naczyń, zmywarka to byłby dla mnie wynalazek epoki, gdyby można była tam wszystko wrzucić i zmywała tak szybko jak mój facet :v

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się dynamika min w tym komiksie, jest po prostu cudowna XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się xD Mi się podobają dwie ostatnie kratki xD

      Usuń

Podobasię? Niepodobasię? A może po prostu chcesz dorzucić parę groszy od siebie? Pisz, chętnie odpowiem : D