19 września 2021

Z rzyci(a) wzięte_423



No to się dowiedziałam! xD

5 komentarzy:

  1. O kurde.
    Komiks wrzucony dokładnie w moje urodziny.
    Kalinka mówiąca DZIAD...
    Dobry Boże, czy to znak bądź wróżba, że już robię się stary? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prędzej ja.. skoro z takim opóźnieniem odpisuję na komentarz.... :'D

      Usuń
  2. To jest istna kwintesencja dzieciowego randomizmu XD

    Przy okazji - Hedasiu! Zawitałam na Twoją stronę pierwszy raz od... jakichś 9 LAT. Muj borze. Pamiętam jak spędzałam godziny przeglądając Twoje komiksy, to było tak cudowne doświadczenie wejść w Twój solidnie-cudownie-popierniczony umysł rysowniczki. Ostatnie co pamiętam, czyli etap na którym się zatrzymałam, to jak zdawałaś maturę a z racji posiadania (nadal) tlącej się miłości do Finlandii coś Ci nawet o tym wspomniałam i rzuciłam, że "Perse" jest najpiękniejsze <3 Odpisałaś mi i byłam w takim szoku, że więcej się nie odważyłam zagadać T_T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcięło mi kawał komentarza o_o
      jeszcze raz XD - zdawałaś maturę, potem pamiętam komiks "z rzycia" jak stoicie z Marcinem na przystanku i czekacie na autobus i w opisie był fragment zdania "skoro już jesteśmy STUDENTAMI" XD Jak to się stało, że szkoła, że nauczanie dzieci, studiowałaś psychologię z tego co pamiętam :o i w ogóle gratulacje z okazji wyjścia za mąż i posiadania pjeska najlepszej rasy ever <3

      Usuń
    2. Na wstępie:
      PRZEPRASZAM ŻE DOPIERO TERAZ ODPISUJĘ!!!!!!! T_T jestem stara dupa i nie ogarniam czasami już internetów, to jest jakiś dramat! Ale ja pamiętam, że już wtedy we wrześniu przeczytałam co napisałaś i chciałam odpisać coś więcej od siebie a nie miałam akurat czasu, więc pomyślałam że PÓŹNIEJ jak będzie czas to odpiszę... NO I DUPA, bo "później" nie nadeszło DDDDD: WYBACZ!

      Tak, no ostatnio jak się zastanowiłam nad upływem czasu tutaj w kontekście moich komiksów, to mnie to zszokowało, bo jakby się tak zastanowić, to wszystko zaczęło się w 2007 roku. BĘDĘ MIAŁA ZARAZ 15-LECIE DZIAŁALNOŚCI. Nie dociera to do mnie xD

      Dziękuję za gratulacje :'D chyba najwyższy czas pomyśleć o emeryturze :''D

      Usuń

Podobasię? Niepodobasię? A może po prostu chcesz dorzucić parę groszy od siebie? Pisz, chętnie odpowiem : D