7 października 2015

Październikowy dead


Dead bardzo.
Tak bardzo jak Majki widoczny powyżej.

Cóż, nadszedł październik, a wraz z nim choróbsko.
Jak już zdążyłam pożalić się na facebooku, choróbsko bardzo, piekło w gardle bardzo i pierwsze L4 w moim marnym życiu.
Najgorsze w tym wszystkim jest to (oprócz cholerrrrnego cierpienia!!!), że mam wyrzuty sumienia wywołane moją nieobecnością w pracy |D Bo ja zdaję sobie sprawę tego, jak dużo jest roboty przy dzieciakach naszych.
Ehhhh... Nevermind.

~~

Dzieciaki potrafią mnie totalnie wykończyć w szkole. Ogólnie mam poczucie, że mój dzień ma 48 godzin xD Pierwsze 24 to praca, a drugie 24 to cała reszta.
Ale..
PODOBA MI SIĘ :D
Szczególnie kiedy dostaje się takie perełki..

Nie wzruszyłoby mnie to tak, gdyby nie fakt, że dostałam to od maleńkiej dziewczynki, którą się opiekuję najbardziej z całej mojej klasy, bo ma największe problemy (bez szczegółów).. Pisać nie umie, więc musiała komuś po prostu powiedzieć, że to dla mnie, żeby jej ktoś napisał.
A poza tym, absolutnie trudno ją przekonać/zmusić do kolorowania, a tu proszę..


~~
Mam smuteg życia, wiecie?
Dostałam się na APS, wszystko super...
A tydzień przed 1 października dostałam info, że nie otworzą mojego kierunku.
NO by to szlag!

Ale szybko się zawinęłam i ogarnęłam dokładnie ten sam kierunek, ale na innej uczelni w Warszawie. Opinie ma bardzo podzielone, ale ja nie będę słuchała żadnych opinii, tylko idę na kierunek jaki sobie wybrałam i tyle!
Cieszę się niezmiernie, że jednak pozostaję przy Warszawie, mimo wszelkich przeciwności losu, które chciały się do mnie dobrać :D
Choć teraz jestem chora i prawdopodobnie ominie mnie pierwszy zjazd....
NO ALE TRUDNO.

~~
Znacie może taką grę na telefon jak.. WORDAMENT?
Polecam. Polecam bardzo.
Gram ja, gra moja Mama.. jest fajnie xD
Jeśli ktoś się skusi - to na liście osób grających, jak zobaczycie użytkowników o nazwie:
Myszka Kiszka - to ja.
Mamunia Wspaniała - to moja Mama.
Zapraszam xD

~~
Chcę dużo piniondzów.
Skąd wziąć piniondzów?
Ja wiem, że często to mówię.
Ale naprawdę potrzebuję dużo piniondzów |D

A może ma ktoś do polecenia akademik/hostel/byletanielokumzłazienką gdzieś w centrum Warszawy? Bo tego potrzebuję bardzo BARDZO XD

~~
Okej, właściwie to nie wiem o czym pisać.
Jak przyjęliście zmianę pory roku? Bo ja dokładnie tak jak co roku.
Źle, krótko mówiąc.
Jak sobie radzić z depresją sezonową, może mi ktoś podpowie? |D

~~

KILKA TEKSTÓW "Z RZYCI(a) WZIĘTYCH" DLA WAS!

Karusia: Wiesz, że skrobia absorbuje tłuszcz?
Marcin: To jak wskoczę do mąki to schudnę?

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Mama: To co teraz robimy? Idziemy najpierw do pracy, potem jedziemy na miasto, oglądamy rzeczy w sklepach, mierzymy sobie piękności a potem...
Gerard: ...odjeżdżamy z żalem.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Marcin: Musisz mnie posłuchać.
Karusia: Nie.
Marcin: No to masz alternatywę - jeśli nie chcesz mnie posłuchać, to chociaż daj mi całusa.
Karusia: Nie. Mam lepszą alternatywę.
Marcin: Jaką?
Karusia: <prych w nochala Marcinowego>
Marcin: ...to upokarzające.

++++++++++++

Niestety tylko tyle na ten miesiąc :<
Czytamy się już w listopadzie.

Trzymacie się!

20 komentarzy:

  1. Gdzie teksty babci ja się pytam?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia nie postarała się w tym miesiącu ;___;
      Ale zrugam ją za to! Jeszcze się poprawi!

      Usuń
  2. Szkoda z tym APSem :( Chyba xD Nie znam uczelni w sumie, a Ci o niej pisałam xD A do jakiej innej idziesz, jeśli można wiedzieć?

    Co do noclegów to próbowałaś akademików uczelnianych? Np.: czy w Akademikach PW są miejsca? (z góry odradzam Alcatraz, czyli Akademik o nazwie Akademik)
    Na pewno w Rivierze są pokoje z łazienkami i to jest akademik przy metrze Politechnika. Niestety innych miejsc nie znam :(

    Mam koleżankę, która studiuje geografię i miała praktyki w szkole... powiedziała, że nigdy więcej xD To jest najcierpliwsza osoba, jaką znam i ją szlag trafił w szkole. Dlatego podziwiam Cię jeszcze bardziej!

    I wracaj do zdrowia! Popijaj sobie herbatki malinowe i sok z miodu, cebuli i czosnku - od razu przechodzi! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, szkoda, niestety D: bo się już nastawiłam.. ale mam nadzieję, że na tej obecnej będzie w porządku. Chodzi mi tylko o to, żeby ukończyć magisterium z logopedii, nic więcej |D
      Pedagogium :)

      O ile pamiętam, to obdzwoniłam miliard tych akademców i wszędzie powiedzieli, że już nie ma miejsc D: żalalal.

      Serio? I ona pewnie jeszcze była w masowej szkole XD haha. Bo wiesz, moja jest specjalna. Tam to dopiero trzeba mieć cierpliwość! XDD

      <3 wracam!

      Usuń
    2. Powiem szczerze, że nigdy o tej uczelni nie słyszałam... ale człowiek się zawsze czegoś nowego uczy xD Tyle lat w Warszawie... normalnie mi wstyd xD

      Serio? D:
      Aż dziw. Teraz na pewno mają jedno miejsce... bo sobie student z okna skoczył. Politechnika wykańcza <3

      Była w jakiejś podstawówce publicznej chyba. I cierpiała z tego powodu. Chyba nawet jej bratu się oberwało, jak do domu wróciła xD

      Jak zdrowie? :)

      Usuń
    3. Spoko ja też nie xD ale teraz nie tylko usłyszę ale i dowiem się na własnej skórze co to za jedna :P

      ....x___x taka dramatyczna sytuacja a Ty o niej sobie piszesz z takim humorkiem, o rety XD

      Zdrowie lepiej, dziękuję :) wróciłam do arbeitu

      Usuń
    4. Powiem tak: politechnika bardzo zmienia humor xD i niszczy psychikę (mój kolega nazywa swoją dziewczynę "mój tranzystorku" :3)
      kocham tę uczelnię tylko za klub, który mnie karmi <3

      Widziałam na fb wiele darów od dzieci! Normalnie jakbyś była bogiem!

      Usuń
    5. XDD Tranzystorek... to zarąbiste!!!

      Tak :'DD

      Usuń
  3. Lol jak możesz pracować z dziećmi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol, kiedyś też bym w to nie uwierzyła, ale to jest jednak moje miejsce : D

      Usuń
  4. Biedactwo... współczuję choróbska :c Przypomniało mi się jak ja przez chorobę nie poszłam na warsztaty, w którego przygotowaniu brałam udział... a byłam taka dumna z siebie... T_T
    To świetnie, że podoba Ci się praca :)
    Ta laurka jest urocza!
    U mnie wszyscy grają w Wordament, mama i ja bardzo się wciągnęłyśmy :D Gram jako gość, nie mam konta. Wydaje mi się, że coś Ci wspominałam o tej grze.
    Ja też chcę piniondze :c
    Teksty są super xD
    MUSZĘ CI POKAZAĆ KOMENTARZ, KTÓRY ZNALAZŁAM NA FEJSIKU!
    "Ale podobnie jest z jeżami. Ludzie nie chcą jeża (mało inteligentnego i niekontaktowego samotnika który załatwia się wszędzie i rozdeptuje kupy, jest brudny, aktywny tylko zwykle wtedy gdy ktoś śpi). Ludzie chcą słodkie zwierzątko, coś w stylu miniaturowego cavaliera z kolcami. Tylko jeż jakiś taki nie chce być."-Twój jeż jest normalny xDDD

    Wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :<< współczuję bardzo.. Ja na przykład nie mogłam iść z dzieciakami na przedstawienie, choć to i tak mniejszy ból niż Twój z tymi warsztatami :(

      Ja gram w Wordament od 3 lat chyba już jakoś xD ale ostatnio dopiero z Mamą, więc tak pomyślałam, że zachęcę innych :D załóż konto! Będziemy się się ścigać xD

      !!!! MÓJ JEŻ JEST NORMALNY <333 tak się cieszę! DZIĘKUJĘ!!!

      Usuń
    2. To też przykre :c

      Moooże... xd Do logowania się przez fejsika jakoś nie jestem przekonana, ale widzę, że jeszcze przez microsoft można... Ale to nie trzeba mieć systemu Microsoft na telefonie?

      NIE MA ZA CO. CIESZĘ SIĘ, ŻE POMOGŁAM <3
      Ciekawe, czym w takim razie są te jeżopodobne zwierzątka, które są takimi dobrymi kompanami dla niektórych xD

      Usuń
    3. Nie mam pojęcia... Ja założyłam na fb fikcyjne konto z nazwą zmyśloną na szybko no i jakoś poszło |D

      POMOGŁAŚ!
      A to są jakieś oszukane jeże, nieprawdziwe, oszusty wstrętne! XD

      Usuń
    4. Niezły sposób :D

      To pewnie kretojeże się podszywają! xD

      Usuń
  5. Centrum Warszawy? Premiere Classe! NAJLEPSZY! Świetna lokalizacja, czysto, schludnie i całkiem dobra cena. Piechotą parę minut do pałacu kultury, studenci chyba mają jakieś zniżki :).
    Za każdym razem, gdy piszesz o dzieciach, przypomina mi się, jak lata temu napisałaś na dA, że ich nie lubisz, a ja zostawiłam kwiecisty komentarz, że kształtowanie nowego człowieka to coś cudownego i mam taką dziwną satysfakcję, że a jednak XD.
    Pozdrawiam i życzę zdrowia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Cię za ten hotel, dziękuję <3 mam nadzieję, że uda mi się właśnie tam wybrać xD bo z internetów to już mi się podoba!

      ...kurczę, no jednak przyznaję Ci rację - jeśli mi tak pisałaś, to ja byłam wtedy jeszcze głupim bachorem. Miałaś rację : D

      Dzięki <3

      Usuń
  6. Dostałaś rysunek od dziecka, jak słodko! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubisz jesieni? Nie lubisz piździernika (znaczy października)?! No jak to tak, dla mnie to mój ulubiony miesiąc :D (poza rozpoczęciem studiów oczywiście).
    Mnie omal nie wywalili z kierunku, bo jeden wykładowca "zapomniał" wpisać mi zaliczenie przedmiotu D: Ale szybko je ogarnęłam. Jeszcze żyję. Jeszcze.
    I choroby są typowe na tę porę roku |D I tak ją uwielbiam >U<

    OdpowiedzUsuń

Podobasię? Niepodobasię? A może po prostu chcesz dorzucić parę groszy od siebie? Pisz, chętnie odpowiem : D