21 sierpnia 2018

Z rzyci(a) wzięte_376


Dziś mam dla Was optymistyczne fragmenciki z moich pamiętniczków.
To, co widzicie u góry, to symboliczne zobrazowanie mojej radości po zdaniu egzaminu na prawo jazdy, za pierwszym razem.
BRAWO JA.


Na licencjacie miałam ciekawych znajomych, a Witka pozdrowiłabym, gdyby mnie kiedykolwiek czytał. Witek jest artystą, on nie musi zauważać niczyich włosów.

Na koniec fragment relacji z którejś z mojej i Marcina rocznicy. Jak przebrniecie przez całość, to zważcie na to, że chodzi o samą końcówkę xD
Waterman to pióro, którym to pisałam.
Enjoy!

5 komentarzy:

  1. Mnie niedługo czeka egzamin na prawo jazdy więc mam nadzieję że będę miała taką sama reakcje ���� zdawałaś w Stargardzie czy w Szczecinie bo ja w Szczecinie zdaje XD jeżeli chodzi o kolory włosów to ja przez gimnazjum zmieniłam je tyle razy że juz nikt potem nie zauważal XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdawałam w Szczecinie :'D to był DRAMAT. Powodzenia!!!!!

      Usuń
  2. Śmiechłam przy wpisie ze zdjęciem xD

    OdpowiedzUsuń

Podobasię? Niepodobasię? A może po prostu chcesz dorzucić parę groszy od siebie? Pisz, chętnie odpowiem : D