31 lipca 2019

WAKACJE lalala

Hej ho!
ZDĄŻYŁAM NAPISAĆ PRZED KOŃCEM MIESIĄCA! Ha!
Jestem z siebie taka dumna xD

W porównaniu z czerwcem, lipiec to był miodzio.
Jestem wypoczęta i gotowa na kolejne wyzwania.
A będzie ich trochę. Ale o tym może kiedy indziej.
(nie, nie jestem w ciąży)

WAKACJE SĄ SUPER!
KTO SIĘ ZE MNĄ ZGADZA? XD
hehe.

Przez ostatnie 5 dni rysowałam karykaturo-portret dla koleżanki z pracy, na A3, wymęczyło mnie to TOTALNIE, ale strasznie jestem zadowolona z tego jak wyszło i STRASZNIE mam ochotę teraz narysować coś kredkami! KREDKAMI!
Jakieś pomysły? Inspiracje? Co fajnego narysować kredkami? :O 
Bo jak na razie, to narysowałam
autobus xD

~~
POCZEBUJE PINIONDZÓW! 
Skąd brać piniondze?
Skąd wszyscy je bioro?
JA TEŻ CHCEM.

~~
To był dobry miesiąc.
Byliśmy 1 dzień nad morzem w Pobierowie, 2 dni w Warszawie (akurat biegliśmy w deszczu śmiejąc się jak szaleńcy wtedy, gdy burza szalała, bez parasolki, w sandałach i w ogóle), sporo rysowałam, sporo czytałam, sporo pyszności jadłam (niczego nie żałuję xD)..
...
Właśnie zauważyłam, że z mojej playlisty jutubowej zniknęła jedna pozycja.
NIE LUBIĘ, kiedy tak robią. Że film został usunięty przez autora.
Bo potem nie pamiętam co to było i mam frustrację.
Będę teraz siedzieć i myśleć, co to było D:
Damn it, Youtube!

~~
JUŻ TAK DAWNO NIE CHCIAŁO MI SIĘ ROBIĆ RZECZY,
a teraz mi się chce!!!
To cudowne.
Oby sierpień nie zleciał zbyt szybko :'D
Nie chcę jeszcze myśleć o pracy.
EH.

~~
Biedny Tobi. Śmierdział już dosyć mocno. I pękał.
Dla Waszej wiadomości, pogrzeb już się odbył. Wszystko będzie Wam dane do obejrzenia już niedługo. Mam nadzieję, że czekacie z niecierpliwością |D
Serio, żal nam było pozbywać się tego żelka, choć to strasznie głupie. Ale był z nami prawie 2,5 roku! To budzi taki sentyment...!

~~
Ogólnie to chce mi się spać (gadam jak stary prykol) więc kończę już te pisaniny i zostawiam Was z tekstami z rzyci(a) wziętymi. Trochę ich uzbierałam :D
Kiedy następnym razem napiszę, będzie to zaraz przed rozpoczęciem roku szkolnego...
BRRR!!! :O

++++++++++++++++++++++++++++++
Babcia: Że też te psy muszą tak szczekać! Która to tak ujada tym razem!?
Gerard: To moja córka.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Babcia: No, są tacy ludzie, co to ich czuć w autobusie... co się nie myją. Czasem to trzeba się na drugi fotel przesiąść, a dziady to w ogóle są najgorsze, bo szczają pod siebie! Nie w autobusie, ale wiadomo to co tam już mają pod sobą?!
Karusia: Tylko dziady? A co z babami?
Babcia: Baby też szczają! Ale dziady gorzej.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Babcia: Czemu ten pies tak szczeka i nikt go nie ucisza?! TAKI HAŁAS!
Karusia: Bo tam rodzice rozmawiają na tarasie i nie chcemy im przeszkadzać, więc dlatego nie idziemy po psa.
Babcia: ....... to chyba na migi rozmawiają.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Herbert: Tatuś? Bo jakablablajlan...
Gerard: Bljaklblslla?
Kalinka: Cześć.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
B.: (w kwestii posiadania dzieci) SWOJE GÓWNO MNIEJ ŚMIERDZI.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Karusia: Nie możesz jeść kanapki z kiełbasą i serem. To niekoszerne.
Marcin: O nie. I co ja teraz zrobię.
Karusia: No nie wiem, ale już nie masz prawa wyglądać jak Żyd. A wyglądasz. I co teraz?
Marcin: Co robią Żydzi jak popełnią niekoszerność?
Karusia: No raczej nie padają krzyżem w synagodze.
Marcin: Łamią im się ręce i nogi i padają Gwiazdą Dawida?
Karusia: Po prostu urwę Ci pejsa. (ciągnie)
Marcin: O NIE

++++++++++++++++++++++++++++++

I tym oto pozytywnym akcentem kończymy lipiec.

4 komentarze:

  1. Jestem oburzona, że Google nie ogarnął i olał mój komentarz pisany pociągu komentarz >:(

    Mój lipiec polegał na dodatkowych zajęciach w przedszkolu, bo chciałam hajs mieć na wakacje. Nawet jeśli równało się to z wysłuchiwaniem wrzasków Kevinka, bo nie pozwalasz mu kopać jego kolegi. Niestety, chłopak mi się połamał, więc wyjazd nad morze również diabli wzięli. Szkoda, że Kevina i jego szajki że sobą nie zabrali.

    Ogólnie to nie tak, że ja nie cierpię tej roboty, bo za niektórymi już tęsknię nawet. Tylko te pojedyncze potrafią zszargać nerwy, a teraz zamontowali kamery i teoretycznie wystarczy, że krzywo spojrzy się na takiego i już tłumacz się jak śmiesz... :v

    Ja mam ochotę spać, by nie musieć pisać magisterki. Moja promotorka ani trochę mi w tym nie pomaga, wręcz przeciwnie, za każdym razem zmienia mi rozdział całkowicie. Rzuciłabym to, ale szkoda mi wydanych pieniędzy. A kusi mnie jeszcze podyplomówka...

    Teksty babci wygrały xD Zrobiłam im screena, by mieć w schowku :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WSTRĘTNY GOOGLE! D:<

      Jeju, współczuję zajęć w przedszkolu D: i znoszenia Kevinka..... i połamanego chłopaka, bo może i nie szkoda go aż tak, no ALE WYJAZD! XD

      A widzisz, u nas też są kamery, ale to nie jest przeciwko nauczycielom skierowane tylko całe szczęście, że one są, bo właśnie dzieciaki potrafią nazmyślać, a na nagraniach jasno widać, że nie miało miejsce coś takiego jak insynuują. Przynajmniej u nas to tak działa |D

      Teraz to już też mam ochotę spać :T Śpijmy.

      (cieszę się XD)

      Usuń
  2. O kurde, teksty z życia teraz to czyste złoto xD
    I też nienawidzę, jak usuwają coś z YT, a ty nie pamiętasz, co D: ALBO GORZEJ - BLOKUJĄ CI FILM W TWOIM KRAJU. Ha tfu Youtube!
    2,5 roku?! Boże, jak ten czas zleciał, a pamiętam, jak dopiero do was się dołączył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK, masz rację, blokowanie jeszcze gorsze!!! D:
      No widzisz, Tobi dopiero dołączył, a już musiał odejść :< żelki żyją krócej niż jeże.

      Usuń

Podobasię? Niepodobasię? A może po prostu chcesz dorzucić parę groszy od siebie? Pisz, chętnie odpowiem : D