7 sierpnia 2020

Z rzyci(a) wzięte_412



Jak mama czasem złapie fazę....... :'D

10 komentarzy:

  1. Matko, mi się takich rzeczy nie robi, bo mimo wieku ja jestem w stanie się poryczeć D: Ja nie oglądam żadnego filmu nawet gdzie jest choć cień szansy, że pies/kot/inne zwierzątko domowe zginie, bo to za dużo dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam dokładnie to samo, a mama perfidnie to wykorzystała. :C

      Usuń
  2. AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że będzie powtórka historii z Tobim [*]

    Krucka

    OdpowiedzUsuń
  4. O jezu, nie można tak robić. Choć ja jestem jedną z tych masochistycznych osób, które oglądają na przykład ratowanie zwierzątek skrajnie wygłodzonych, czy maltretowanych a potem rycze jak bóbr i nienawidze ludzi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie tego nie robię, bo kiedyś w końcu wypłakałabym aż jelitko jak Gerard xD

      Usuń
  5. Jakie zwyrolstwo D: Bideny szczeniaczek (i ty) :c

    OdpowiedzUsuń

Podobasię? Niepodobasię? A może po prostu chcesz dorzucić parę groszy od siebie? Pisz, chętnie odpowiem : D